10 Kasım 2012 Cumartesi

Haklı Olmak

Çoğu kişi, haklıdır bu hayat da. Öyle haklı sebebleri vardır ki  konuşsanız olmaz, sussanız hiç olmaz. Eğer konuşursanız size bir çok neden sayıp daha da kötü hissetmenizi sağlayacak insan türü, bugünlerde en çok rastalanan hastalıklardan biri oldu. 

Konuşarak helaleşme:


MİSAL: Ama sen benim neler çektiğimi biliyor musun?

Ah be kızım sen burda oturup komplo teorileri üretirken, ben dünyayı kurtarmakla meşgulüm. Hissettğin incir çekirdeğini doldurmaz duygularla  ne haddine sızlanırsın, kır dizini otur yerine. Ben bir ara uğrar kaldığım yerden  devam ederim, ebeni göstermeye. Öptüm kuzum.

Konuştuğum zaman başıma gelenleri görüdünüz. Bir de susmayı deneyelim bakalım neler olacak.


MİSAL:  Sen bana trip mi atıyorsun? Aklın sıra susarak  ceza mı veriyorsun?

Sıkıldım artık bu türk kızı triplerinden. Açık açık söyle derdini! Derdini söylemeyen derman bulamaz güzelim.( Yavşak  erkek  saptandı)

Haksız olmadığımdan yüzde yüz emin olduğum durumlarda bile, egomla savaşıp, tamam sen haklıymışsın demem; "Erkeğim, hem  döversin  hem seversin, ben her şeye razıyım anlamına gelmez " Bunun anlamı, sahile çıkıp birlikte yürümek varken ya da en sevdiğimiz içkiyi yudumlarken, onca güzel şey yaşamak yerine, neden kavga edip tüketelim birbirimizi demektir. Haklı olduğunu duymak, hissettiğin sevgiden  değerli mi sanki? 


Güç gösterileri sonucu biten ilişkiler:


Senden zaman istemiştim, yine bencilce davranıp her şeyi mahvettin. Artık dilediğini yapabilirsin...!

Hayatının film şeridi gibi akması böyle durumlar için çok geçerlidir. Özlü söz dolu mesajlar, kurutup saklanan güller,  oluşturulan albümler, kıskançlıklar sonucunda vazgeçilen arkadaşlıklar, hayatının o olması ve daha nicesi bir anda bitmiştir. Avuçlarınızı sıkarsınız, küller düşer. Hiç bir göz yaşı, içinize akıttığınız yaştan daha can yakıcı olmayacaktır. Ölümle eş değer olan o kaybetmişlik hissi, tarif edilemeyecek doza ulaşması hayatınızı anlamsızlaştıracaktır. Çoğu zaman sevememiş biri olarak, sevmişken kaybetmenin acısını kimseye dilemem. Bu yüzden gitme, bu yüzden kal, bu yüzden çok haklısın... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder