7 Ekim 2013 Pazartesi

Bodrum'un Kirlenmemiş Yüzü


Yeni mezunum. Bana kendi aranızda baby-blogger da diyebilirsiniz.



(Cuma sabahı)




Mesai sonunu bekleyen kaç kişiyiz?




Belgeler, yetişmesi gereken evraklar, telaş, yoğunluk, pazartesiye ertelenmek istenmeyen işler ve bir çoğu…



Meşguldüm sevgilim olsa ona bile mesaj atamayacak kadar yoğundum. Derken dındınıdınnn telefonum çalıyor, arayan Ahmet. Ahmet kim? –Tanımıyorum. “Bumerang, HürriyetBodrumBodrum Fırsatı, Safari, bu pazar” bir şeylerden bahsediyor… Hafızam bu kelimeleri algılamıyor, algılasa da hayal etmeye gücüm yok. Hiçbir kelimeyi kendimle bağdaştıramıyorum çünkü hayal kuramayacak, kadar yoğunum. Derken Ahmet “Günü birlik tur, Blogger Etkinliğinde yer almaya hak kazandın, katılmak ister misin?” diye soruyor. O, bu soruyu sorduğunda, aynı anda kaç bin tane soruya cevap bulmaya çalıştığımı bilmiyor. Bodruma nasıl gideceğim? Hem de bu Pazar! Gidersem pazartesi sabah işe nasıl yetişeceğim? Kimseyi tanımıyorum! Hiç blogger etkinliğinde yer almadım. Hiç tanımadığım 9 Blogger! Utangaç biri olmasam da yine de iletişim güçlüğü çeker miyim? Beni aralarına alırlar mı? Neden beni seçtiler? O kadar iyi yazıyor muyum? Eğer yazıyorsam vay canına! Oha sonunda birileri yazdıklarıma değer vermeye mi başladı? Oley ben de Bloggerım!





Binlerce düşünce Matrix şifreleri gibi aklımdan akarken, kendi dünyamda ansızın kayboluyordum. Şifre bir türlü tamamlanmıyor. Moepheus;  kırmızı hapı tercih edip, hayallerini gerçek kılabilirsin derken, diğer yandan da mavi hapı seçip devlette çalışan memur gibi tek düzeleşmiş hayatında mühür basmaya devam edebilirsin dercesine sırıtıyordu. Onun beyaz dişleri hayal gücümü zorluyor, kırmızı hap beni ölesiye cezp ediyordu. -Haberim yokmuş gibi çek panpa! dercesine “Ben sizi beş dakika sonra arayıp haber versem olur mu Ahmet Bey?”  dediğimi hatırlıyorum.





Her şey çok ani gelişmişti. Yıllardır yazıyordum. Rahatlama duvarım sonunda birilerinin dikkatini çekmeyi başarmıştı. Bu etkinlik benim için dönüm noktası olabilirdi. Derken Pazar sabahı kendimi Bodrum/Torbalı kavşağında bulduğuma inanamıyordum. Etkinliğe sponsor olan hala samimi kalmayı başaran dünya tatlısı Yücel Niego bizi Safari Jeep'leri eşliğinde bekliyordu. Biraz geç kalmıştım. Benim dışımda herkes oradaydı. Heyecanlıydım ama tam tersine cool davranmaya çalışıyordum. O an heyecanlı olduğumu anlayacak birkaç kişi vardı. Allah'tan hepsi benden kilometrelerce uzaktaydı. Lafın kısası kimse heyecanlı olduğumu anlamadı.



(Bodrum Semaları)

Bodrum’da daha önce bulunmuştum, hiç bu kadar güzel gelmemesinin sebebi, yanında bulunduğum kişiler olabilirdi. Size diğer Blogger arkadaşlarımızın yazılarından kopya çekip, an ve an nereleri dolaştığımızı yazabilirdim. Orada bulunma sebebim bodrumu tanımak değil, yeni deneyimler kazanmaktı ve aynen böyle de oldu. Hafızamda silinmeyen kareler; Safari Jeep’leri eşliğinde yaptığımız çılgın su savaşı, bunun yanında izlediğimiz doğa manzarası çabasıydı. Çocukluğuma geri döndüğüm birkaç saatten kopmak istemiyor, saatler önce tanıdığım diğer blogger arkadaşlarım sanki yıllardır tanıyormuşum gibi hissetmemi sağlıyordu. Bumerang sayesinde tecrübe ettiğimiz bu deneyimi organize eden Ahmet Erten ve Hilal Meriç’e teşekkürlerimi borç biliyorum. Tabi ki bizi çok iyi şekilde ağırlayan Bodrum Fırsatı'nın kurucusu Yücel Bey'e, Bodrum'un makyajsız, henüz kirlenmemiş yüzünü bize tanıttığı için ayrıca teşekkür ediyorum.

Su savaşının hakkını verdik.


Bir daha gerçekleşecek olan etkinliğe beni  davet ederler mi bilmiyorum=) Benim için onlarla birlikte olmanın nasıl heyecan verici olduğunu farkına varmışlar mıdır onu da bilmiyorum. Yazı yazan, yazdığının kazanç getirmesini ummadan çabalayan kesim olarak diğer yazar severlerle buluşmak, benim için unutulmaz bir deneyimdi.  Teşekkürler Bumerang! Teşekkürler Hürriyet! Ve tabi ki eşsiz bir gün geçirmemi sağlayan diğer blogger arkdaşlarıma sonsuz teşekkürler. (yoldaolmak.com),(www.kakaoluprofiterol.blogspot.com),(Zeysfashionroom.blogspot.com),(kulecanbazi.com),(www.kermitalemlerde.com),(egedentarifler.blogspot.com),(www.bilinmeyenrota.com),(www.alacatisitesi.com),(zerrun.blogspot.com),(www.elanortiwele.blogspot.com),(geleceginpatronu.blogspot.com)  



 Bir daha ki etkinlikte de aranızda olmak dileğiyle...





Fotoğraflar Kemal Kaya ve Bülent Vural'a aittir.

9 yorum :

  1. Etkinlikte en çok eğlenen sanırım sen oldun, ne de olsa en çok ıslanan da sendin, tepeden tırnağa! Bana da tabi bunları görüntülemek düştü.
    Gezdik, gördük, öğrendik, eğlendik ve yepyeni arkadaşlar edinidik. Teşekkürler Bumerang!

    YanıtlaSil
  2. =)) sen de karşı grubu ıslatırken benim kadar eğlenmiştin kendine haksızlık etme=) çok keyifli bir pazardı! sizi tanıdığım için çok mutluyum;)

    YanıtlaSil
  3. :D ben gelememiştim evlilik hazırlığında oldugum için şimdi kaçırdığıma çok üzüldüm umarım diğer güzel etkinliklerde buluşuruz güzel bir yazı olmuş sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
  4. güzel yorumun için teşekkürler=) bir daha ki etkinlikte beraber olma dileğiyle ve ayrıca Mutluluklar Dilerim;)

    YanıtlaSil
  5. izmirli bir blogger olarak muglada okuyor olmam baslıgın dıkkatımı cekmesını sagladı. Merhaba bloguna bende kesfettım iste bu etkınlık sayesnde ıyıkı bulmusum bu blogu. :) Blog yazmak dunyanın en ıyı gelen seyı devam et uzun vadede hep manevı olarak kazanıyosun. :) Banada beklerım. :)

    YanıtlaSil
  6. başlarda rahatlamak için yazmaya başladım sonra aldığım tepkiler hoşuma gitti, paylaşmaya başladım Merve'cim=) aslında daha fazla etkinliklerde yer almak istiyorum ama genelde seyahat ve moda bloggerları toplanıyor. o yüzden pek haberim olmuyor. ilerde umarım daha iyi bir yere taşıyabilirim blogumu desteğin için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  7. Verilen bilgiler için çok teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil